Tuesday, April 13, 2010

Happy Anniversary, Abang!


It has been 3 years since I got married with my dearest Abang (14.04.2008) and thanks Allah that we had been gifted with 2 lovely yet devilsh daughters, Nur Khairiah and Nur Khairunnisa. Tomorrow will be our 3rd anniversary and abang has been keep asking me what I want for my anniversary. My answer? "Nahhh.. Tak nak aper-aper..." (Iye-iye ajer tak nak aper-aper....)
Dah nama pun "anniversary", kan? Takkan lah sebagai seorang isteri yang solehah tak beri hadiah apa-apa kan suami tercinta, kan? Setelah habis menggunakan sel-sel otak saya yang tak berapa banyak ni, saya telah membuat keputusan untuk membelikan sepasang cincin untuk kami berdua (memandangkan cincin nikah abang dah kena curi tempohari masa apartment kami kena masuk pencuri)...
Setelah berhari-hari ulang alik ke Subang Parade dan men-survey cincin yang cantik dan sesuai untuk abang (dan menyebabkan member mira - Joeey, menghabiskan beratus ringgit di kedai ni semasa temankan mira buat survey), this is the couple rings yang mira telah pilih.


Yang atas tu untuk abang dan yang bawah tu untuk mira sendiri... Batu tu dah tak ingat apa nama dah, tapi memang suka sangat ngan cincin ni sebab batu tu nampak lain dari yang lain, kan?

Anyway, walaupun tahu yang abang tak baca blog mira ni, mira still nak buat ucapan sikit untuk abang... Abang, terima kasih kerana sudi menjadikan mira isteri abang. Dalam 3 tahun ni, mira telah banyak kali membuat sesuatu yang menyinggung perasaan abang (secara sengaja or secara tidak sengaja). I can't promise you that I will change in total, but what I can promise you is that I will reduce it and to make our family a happy family. Thank you, abang! I love you!!

3 comments:

  1. semoga panas hingga kepetang, ;-)

    salamm,

    ReplyDelete
  2. nape ye nama kak mira tak up dari link nurul punya blog. baru perasan ada entry baru ni

    ReplyDelete